Skupieni na podstawowym pytaniu „PO CO”, angażujemy się w identyfikację potrzeb i zrozumienie celów Klienta. Motywują nas konkretne efekty prowadzonych działań, doceniane przez Klientów. Zapraszamy do poznania wybranych projektów.
Grupa Żywiec S.A., Jeronimo Martins, Europejski Fundusz Leasingowy S.A.
Kluczowa dla skuteczności komunikacji jest zmiana podejścia do wystąpień – przestańmy występować – zacznijmy rozmawiać.
To konieczna umiejętności w codzienność zawodowej i narzędzie budowania marki w organizacji.
Exposure buduje autorytet, pozwala pokazać zaangażowanie, pasję i wyniki swojej pracy.
Wykorzystujemy najnowsze narzędzia i techniki dostosowane do indywidualnych preferencji.
Facylitacja to proces moderowania grupą, tak aby poszczególne osoby zaangażowały się w realizację celu i identyfikowały w wypracowanymi rezultatami.
Pozwala zaplanować efektywne spotkania, uwzględniając różnorodność uczestników.
Podczas spotkania angażuje uczestników, daje możliwość aktywnego udziału w spotkaniu, bez względu na ich miejsce w hierarchii, czy preferencje komunikacyjne.
Wspiera zarządzanie grupą, buduje zespoły świadome procesu i wykorzystujące swoją dynamikę interakcji podczas spotkań.
mBank, Polpharma S.A., Grupa Żywiec S.A., Polska Grupa Energetyczna S.A.
Drama stosowana (ang. applied drama) to unikalna w Polsce metoda aktywnej, grupowej pracy.
Znacząco podnosi efektywność współpracy, motywacji, komunikacji zespołowej i menadżerskiej. Pomaga w rozwiązywaniu konfliktów i trudnych sytuacji w zespołach.
Dokonuje zmian w obszarze postawy (a nie wyłącznie wiedzy i umiejętności).
Motywuje do myślenia i zmiany zachowań w trakcie i po szkoleniu.
mBank
Odporność psychiczna to umiejętność skutecznego radzenia sobie z wyzwaniami, ze stresem i z presją. Determinuje ona sposób reagowania na trudności zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.
Wzmacnianie Odporności Psychicznej przekłada się na wzrost efektywności i motywacji pracowników.
Liderzy z wysoką Odpornością Psychiczną budują samodzielne i dojrzałe zespoły.
Wysoka Odporność Psychiczna pracowników to bardziej kreatywna, odważna i elastyczna firma.
Santander Bank Polska (dawniej BZWBK), mBank S.A.
Komunikacja wideo to spersonalizowany sposób kontaktu i obsługi Klienta.
Budowanie nowych standardów komunikacji w obszarze obsługi Klienta.
Przygotowanie doradców i ekspertów online do realizacji zadań w wymagających warunkach pracy przed kamerą.
Przygotowanie trenerów wewnętrznych do wdrażania nowych pracowników wideo kontaktu.